søndag den 24. februar 2013

Vinterferie

For første gang nogensinde har jeg holdt 14 dages vinterferie. Derfor har jeg for en gangs skyld lavet et lidt mere personligt indlæg - det må I tage med :-)
Jeg er ikke særligt god til at holde ferie, da jeg altid har noget arbejde at pusle lidt med. Min mand vil sige, at jeg er arbejdsnarkoman, og det har han nok ret i. I denne ferie har jeg dog holdt arbejdet på et absolut minimum. I kan se min vinterferie i billeder her: 






1. Jeg har syet nye bukser til Johan. "Stjernebukserne løber hurtigt", siger han, og jeg kunne knapt fange ham med kameraet.
2. Johan og Kaya på vej op i Gajolen (= gondolen)
3. Johan og far på vej ned ad skibakken
4. Mig selv på toppen af Hafjell. Som I kan se, er vejret fantastisk!
5. En tur i badeland med familien
6. Lidt arbejde har jeg som nævnt lavet. Jeg har rettet stile og indtalt feedback med Screencast-o-Magic. Jeg har også færdiggjort en artikel om lektieinkluderende undervisning, som jeg har været i gang med et stykke tid. Ifølge vores projektleder udkommer den i næste måned i bladet VOKSEN uddannelse (jeg kender ikke bladet selv). I kan se artiklen på linket nederst 
7. Jeg har syet en nederdel til Kaya.
8.... og en kjole til mig selv!
9. En tur på biblioteket med familien 

Det eneste jeg ikke har lavet, som jeg plejer, er at spile håndbold. Det bliver vist en håååååård opstart igen mandag til træning....

I kan læse min artikel om lektieinkluderende undervisning her:

https://docs.google.com/document/d/1pazyFAmAkBuj6CGSG9h9-0lnJsk26M44fMHiyzujtzg/edit?usp=sharing


Ingen kommentarer:

Send en kommentar