fredag den 21. juni 2013

Introøvelser med Google Docs

Som AVU-lærer møder man hver dag mange unge mennesker, som har haft en utrolig hård baggrund. Jeg oplever ofte, at mange af kursisterne har ekstremt lavt selvværd - de tror simpelthen ikke, at de kan noget som helst. I løbet af skoleåret arbejder jeg meget med, at de skal få troen på sig selv. Derfor gjorde det mig ekstra glad, da en af mine kursister i sin indstilling til Politikkens lærerpris skrev: " Stine tror virkelig på en, selv når man ikke gør, og i sidste ende så kommer man også selv til det, fordi hun har troet på det."

Jeg finder det meget vigtigt, at kursisterne i løbet af året reflekterer over dem selv og deres egne styrker og svagheder. Alle kan noget! Jeg har lavet dette Google Docs, som man kan bruge i starten af skoleåret for at lære kursisterne bedre at kende:





Gå direkte til spørgeskemaet her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar