onsdag den 25. september 2013

Argumentation på en væg i Padlet

Jeg har igen i dag brugt Padlet på mit FED-danskhold. Jeg må blot konstatere, at det er min absolutte favorittjeneste for tiden. I dag arbejdede vi med argumenter og appelformer. Indledningsvis arbejdede vi med Dansk Direkte, hvorefter kursisterne så selv skulle lave forskellige argumenter på vægge i Padlet. Jeg havde på forhånd lavet forskellige vægge, hvorpå der skulle diskuteres forskellige emner. Kursisterne skulle - hvis det gav mening - vurdere hvilken appelform de brugte for at overbevise om deres holdning.

I kan her se et eksempel på en væg her:



Gå direkte til væggen her      

I morgen har jeg planlagt, at vi skal lave en livetest i Socrative for at samle op på appelformerne. Jeg er lidt spændt på det, eftersom jeg ikke har brugt Socrative sammen med 26 kursister før. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar