mandag den 2. september 2013

Muligheder med Mindmup

Jeg har i et tidligere indlæg beskrevet min begejstring for www.mindmup.com. Som forventet var det også et af de programmer, som mange af lærerne på web2-beviset var begejstrede for. Min begejstring blev ikke mindre, da jeg havde en kursist, som helt uopfordret gik i gang med at bruge tjenesten til at lave en mindmap over hendes skriftlige aflevering - en filmanmeldelse. Hun har tidligere brugt programmet meget, og jeg fik at se, hvor let det er at anvende i praksis:

Jeg fik lov at fremvise hendes mindmap, og I kan se den her:


For at gå direkte til billedet, så tryk her

Jeg har desuden fundet ud af, at Mindmup kan forbindes med Google-drev, og således kan jeg nu oprette mindmaps ved blot at gå ind på mit drev i Google. Flere kan desuden arbejde på samme mindmap. Smart :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar