tirsdag den 29. oktober 2013

Mislykkes forsøg med Padlet

I dag skete der selvfølgelig det, som jeg havde frygtet. Vi skulle arbejde på vægge i Padlet, men af en eller anden grund kunne vi ikke komme ind på væggene. Om det var internetett, der var ustabilt, eller om det var Padlet, er jeg ikke klar over.  Det gad bare overhovedet ikke fungere - og jeg havde altså husket at åbne væggene!.
Opgaven lød på, at kursisterne skulle finde nogle filmtekniske observationer og skrive dem på forskellige vægge. Opgaverne kan I se her. Da det ikke gad fungere, skulle de i stedet skrive dem i word eller i hånden og aflevere til mig.  Med udgangspunkt i deres besvarelser har jeg efterfølgende lavet denne væg, som vi skal bruge, når vi skal samle op på torsdag:


Link til væg


Tja, sådan er det, når man arbejder så meget på nettet. Det var første gang, jeg har oplevet "break down", så det tager jeg ikke så tungt! Det er jo egentlig en meget god statistik, hvis det kun sker en gang om året...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar