søndag den 20. oktober 2013

Nye muligheder med Quizbean

Teamet bag  Quizbean har her i ferien sendt mig en mail, fordi de har lavet ændringer i tjenesten. Tidligere kunne man kun lave quizzer, hvor der var de samme to svarmuligheder igennem hele quizzen (eksempelvis sandt - falsk). Nu kan man med tjenesten lave lave quizzer med multible choice. Her er jeg ellers meget glad for Quizdini, men meget træt af, at man SKAL have fire svarmuligheder. Med Quizbean kan man lave to eller flere svarmuligheder!

Jeg skyndte mig at afprøve den nye mulighed med denne quiz:





En anden ændring, de har lavet, er, at man nu får en oversigt over alle de svar, man har givet. Det, synes jeg, er et kæmpe plus. Så får man til slut sådan en oversigt - altså hvis man svarer 100 % korrekt ;-)





Dog opdagede jeg en sidste ændring, som jeg ikke er så glad for (på nogen måde). Tjenesten er engelsk og kan pludselig ikke kapere mine quizzer med æ,ø og å. De quizzer, jeg allerede har lavet, opfører sig nu helt crazy. Altså må jeg nu ind og revidere alle mine quizzer lavet i Quizbean :-(


Ingen kommentarer:

Send en kommentar