torsdag den 19. juni 2014

Fotobabble

Jeg har netop afprøvet tjenesten Fotobabble, og jeg kan da godt indrømme, at jeg er begejstret. Der er tale om en meget simpel og tilgængelig tjeneste/app, hvor man skal uploade et billede, som man lægger lyd til. Det, jeg godt kan lide, er, at der ikke er så meget hurlumhej. Man skal hente et billede, trykke på en knap og så har man en optagelse. Herunder har jeg lavet et forsøg med tjenesten. Jeg har lavet den på min computer, men man kan også hente appen gratis i App Store:


Jeg har netop læst romanen Dig og mig ved daggry af Sanne Munk Jensen og Glenn Ringtved, hvorfor jeg har brugt denne til mit forsøg. Hvis ikke du kender bogen, vil jeg på det kraftigste anbefale at læse den. Her kan I se en (fantastisk) bogtrailer, som Gyldendal har lavet for at promovere bogen:




Ingen kommentarer:

Send en kommentar