fredag den 16. januar 2015

Hvordan man også kan bruge en formular...

Jeg har her i det nye år fået næsten dobbelt så mange undervisningslektioner, som jeg havde inden jul. Det kan selvfølgelig mærkes, jeg skal lige vænne mig til at have lidt mindre tid til at forberede mig i. I går var jeg simpelthen nødt til at afholde en time, som jeg stort set ikke havde forberedt mig til. Ja, det gør jeg stort set aldrig, men nogle gange kan det være nødvendigt. Og jeg har på INGEN måde dårlig samvittighed...

Det blev til en lektion, hvor kursisterne skulle læse novellen Uro i forstæderne af Leif Panduro. Personligt synes jeg, det er en fantastisk tekst, som ofte bringer mange spørgsmål frem hos kursisterne. De skulle skrive et referat og lave 10 undrespørgsmål i denne Google formular:



 
 
 

Min plan er at udvælge de bedste spørgsmål, og lade kursisterne arbejde med dem i Google docs på mandag. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar