søndag den 4. januar 2015

Tre ting jeg glæder mig til i det nye år

I morgen starter hverdagen for alvor igen. Jeg elsker ferier, men elsker hverdagen endnu mere. Jeg har fundet tre arbejdsrelaterede ting, som jeg glæder mig til i den kommende tid:

1. Jeg glæder mig rigtig meget til slutningen af januar, hvor jeg skal med et par kolleger til den store it- og læringsmesse i London, Bettshow. Det skal I nok høre mere om :-)

2. Jeg skal starte et nyt danskhold her efter jul. Oftest underviser jeg på FED-niveau, hvilket jeg stadigvæk gør, men jeg skal desuden have et G-hold. Vi har et halvt år til at gøre kursisterne klar til eksamen - spændende...

3. Selvfølgelig skal jeg have kigget på en masse nye web-tjenester. Jeg har listet et par interessante op herunder. Inspiration har jeg fået fra hende her, mon jeg når alle?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar