onsdag den 11. marts 2015

Padlet om Yahya Hassan

I dag har jeg genbrugt en gammel øvelse på et nyt hold. Faktisk var jeg lidt spændt på at skulle bruge øvelsen på dette hold, da de ikke er vant til at bruge IT så forfærdelig meget. Opgaven lød på, at kursisterne skulle finde information om Yahya Hassan og hans forfatterskab på nettet, hvorefter de på hver deres væg i Padlet skulle lave en beskrivelse af ham. Formålet med øvelsen var, at kursisterne skulle få viden om Yahya Hassan, og samtidig skulle de få lidt skrivetræning.

Jeg havde lagt opgaverne ind på den blog, som jeg bruger på en andet hold. Jeg havde blot lavet en ny fane. På forhånd havde jeg lavet en væg til hver enkelt kursist, således de bare skulle gå ind på væggen og skrive.  I kan se hvorledes her.

Et eksempel på en væg fra mit g-hold (lavet i dag):


Et eksempel på en væg fra mit FED-hold (lavet sidste år):

Ingen kommentarer:

Send en kommentar